сряда, 5 февруари 2014 г.

Планиране на изпитанията в живота преди да се родим - интервю с Робърт Шварц


ПЛАНЪТ НА НАШАТА ДУША

Робърт Шварц за работата си с медиуми

(целия текст на статията е по видеото Планът на душата преди да се роди - Робърт Шварц за работата си с медиуми)

Едно интервю на Лилу Масе

превод: Павлина Николова



Лилу Масе: Той е автора на "Храбри Души" (изтегли книгата тук) - Сами ли избираме предизвикателствата в живота преди да се родим".
Много се радвам да говоря с вас и да си поговорим за душата.


Робърт Шварц: Благодаря ти Лилу, радвам се да съм тук


Лилу Масе: Вие имате опитност с нещо доста необикновено през Май 2003
Можете ли да ни разкажете повече за това?
Какво се случи в този ден?
От какво положение идвахте преди това?
Какво се случи в този ден и как това промени живота ви?

Робърт Шварц: Да, с удоволствие.

На 7ми май 2003 г. имах сесия с човек с екстрасензорни способности (медиум).
От тогава това се превърна в нещо обикновено за мен
Но сесията на 7ми Май 2003 беше първия път, когато работя с медиум
Това, което ме заведе при нея беше...
Може да се нарече екзистенциална криза
До тогава работех на частна практика консултант по маркетинг и комуникации.
И бях силно неудовлетворен от работата, която вършех.
И така в търсене на моето по-висше призвание, на моята по-висша цел в живота.
Аз опитах редица конвенционални пътища, никой от които не ми даде достатъчно прозрение.
За това на 7ми Май през онази година аз отидох при медиум надявайки се да разбера каква е целта на живота ми.
И я открих.

Това промени всичко и ме отведе до написването на книгата

"Храбри Души" - Сами ли избираме предизвикателствата в живота преди да се родим"


Лилу Масе: Какво открихте, какво се случи тогава? Срещнахте духовните си водачи, така ли беше?

Робърт Шварц: Да, срещнах ги. А аз дори не знаех какво е духовен водач
по онова време. Медиумът ми обясни, че водачът е високо-развито нефизическо същество, с което ние планираме нашите животи преди раждането и които след това ни напътстват в живота ни след като дойдем тук.

И чрез този медиум аз бях в състояние да разговарям с моите водачи.
Те ми казаха: "Ти си планирал много от най-големите си предизвикателства
преди да се родиш."
А аз казах: Защо съм направил това?!
И те ми обясниха:

„Ти направи това заради целите на духовно израстване.“

Поговорихме малко за това какви са били някои от предизвикателствата ми и защо в действителност аз съм поискал преди раждането си да имам тези преживявания.

Не бих могъл да предам ефекта, който тази информация имаше върху мен в дните и седмиците след сесията с медиума.

Мислех за това постоянно. Това ме накара да се върна и да разгледам живота си досега. Да прегледам навид негативните неща, които ми се бяха случили.

И в много случаи за първи път да видя по-дълбок смисъл или по-съществена причина за тези събития.

За мен тази опитност беше дълбоко лечебна. Осъзнах, че съм попаднал на една концепция, която може да донесе подобен вид лечение и на други хора.

И в този момент аз започнах да мисля за написването на книга. За това как ние планираме животите си преди да се родим.

И по конкретно защо сме планирали тези предизвикателства за себе си.

Това отне 3 години на проучвания, което доведе до създаването на книга наречена Your Souls’s Plan (в България е преведена "Храбри Души - Сами ли избираме предизвикателствата в живота преди да се родим" на изд. Анхира)


При проучването за книгата аз се опитах да я направя полезна и от помощ за възможно най-много хора. За това подбрах предизвикателства от обикновения живот. В съдържанието на "Храбри Души" има глави за планиране преди раждане на физическо заболяване, което включва историята на мъж планирал СПИН и жена, която е планирала рак на гърдата.

Има глава за планиране преди раждането на това да имаш  дете инвалид. Това е историята на жена, която преди да се роди е планирала да роди двама сина аутисти.

Глава върху планиране преди раждането на глухота и слепота, алкохолизъм и пристрастяване към наркотици; смъртта на любим човек и тежки нещастни случаи!


Лилу Масе: И какво е общото заключение от проучването ви на толкова много хора? Защо са избрали точно тези предизвикателства? ...освен за духовно израстване. Аз разбирам, че в основата е духовния растеж. Но защо...

Някакво лечение ли е трябвало да преминат на тази планета? Или са имали някаква мисия... с какво е свързано?

Робърт Шварц: Ние открихме четири основни причини за планирането на предизвикателства в живота.

Първата е - за балансиране на кармата. И може би това е причината, за която хората най-много знаят и са чували.

Кармата понякога се приема като космически дълг. Но аз не мисля за нея по този начин. По-скоро я приемам като небалансирана енергия.

За да дам на хората един прост пример...

Ако двама души са имали минал живот, в който единият е бил физически болен, а другият е този, който се грижи за болния, когато тези двама души направят своя преход обратно в Духа и прегледат живота си, както всички ние правим те ще усетят небалансираната енергия около връзката си и ще се мотивират да я балансират.

Най-лесният, прост и директен начин да направят това е да планират друг живот заедно, в който да си разменят ролите. И сега този, който е полагал грижите, планира като предизвикателство в живота - физическо заболяване.

А този, който е бил болен планира предизвикателството да се грижи за другия.

Това е прост пример за кармично балансиране.

И това е една от четирите причини, които открихме.


Втората причина вие току що я споменахте - Лечение

И ще споделя с вашите зрители една кратка история от книгата, за да илюстрирам това. В главата планиране преди раждането на глухота и слепота. Споделям историята на млада афро-американка наречена Пенелъпи.

Пенелъпи е родена напълно глуха и с двете уши. Когато навлязохме в сесията

за планиране преди раждане на Пенелъпи ние всъщност чухме разговора й с нейния духовен водач, в който те обсъждаха глухотата.

И това, което научихме е, че в живота й преди настоящия, Пенелъпи е имала същата майка, която има и сега в този живот. И в онзи минал живот, когато е била дете. Пенелъпи чува как майка й е застреляна от приятеля й.

Тя в действителност не вижда убийството, но чува изстрелите, които причиняват смъртта на майка й.

Тя се травматизира доста силно от това, което всъщност довежда до

извършването на самоубийство в онзи живот.

Когато се връща в Духа и прави преглед на живота си нейния водач й казва:

"Скъпа моя, би ли предпочела да се родиш глуха, така че да не може отново да се случи подобна травма и за да можеш да завършиш процеса си на лечение от този минал живот?“

И Пенелъпи отговаря - „Да, това е, което искам да направя."

Това е примера за втората причина, която открихме - лечението


Третата по-голяма причина е - Служба на другите


И това е нещо, което забелязахме във всяко планиране преди раждането.
Чухме как душите си говорят за желанието да служат една на друга чрез предизвикателствата си...

И четвъртата главна причина - Желанието да изпиташ контраста


И това е нещото наистина внушително за моя начин на мислене.

Това, което имам предвид е следното. В нефизическото измерение,

както аз го разбирам, е доста близко до както се описва класически да кажем - измерение на  дълбок покой, щастие, любов и светлина.

Аз вярвам, но и директно съм го преживял, че ние имаме души, буквално създадени от енергията на безусловната любов.

И ако ние сме любов и ако се намираме в измерение, където има само любов - Ние не можем да изпитаме никакъв контраст спрямо себе си и следователно не можем да осъзнаем напълно кои сме всъщност.

За това вярвам, че идваме тук в измерение на дуалност, защото тук съществува голям контраст на любовта.

И когато ние изживеем този контраст това ни учи какво е да си душа, която буквално е създадена от енергията на безусловната любов.
 

И когато ние изживеем този контраст това ни учи какво е да си душа, която буквално е създадена от енергията на безусловната любов.

Лилу Масе: Всички четири причини едновременно ли искаме да изпитаме?
Или е по една конкретна всеки път?

Робърт Шварц: Ние видяхме души, които понякога желаят да изпитат само едно от тези четири неща. При други случаи те са мотивирани от две, три, а понякога от всичките четири мотивации. Това варира от индивид до индивид.


Лилу Масе: Но вие казвате... И това е много интересно, че в основата на нашата енергия, на самите нас, е безусловната любов.

Тези опитности на планетата Земя, дали целят да ни помогнат да се превърнем отново в това в този живот?


Робърт Шварц: Не че се превръщаме отново в това. По-скоро сме забравили кои сме и сега се опитваме да си спомним.

И причината за това от гледна точка на душата е, че чрез процеса на забравяне и след това спомняне това дава на душата нещо, което може да наречем

По-задълбочено себепознание.

По-дълбоко разбиране на това какво е да бъдеш обичащо същество.

Това е трудно за разбиране от човешка гледна точка.

Аналогията, която искам да използвам и смятам полезна за разбирането е следната. 

Ако някой, който гледа това видео днес по-късно същия ден, да не дава Господ,

е ударен по главата от клон на дърво. Изпада в безсъзнание и после се събужда с амнезия. Какво ще се случи от този момент нататък?
Най-вероятно всеки човек, който обича тази личност, всички приятели и роднини ще започнат един масивен проект за повторно обучение.

Те ще пресъздадат всяко писмо, всеки имейл, всяка снимка изпратена и получена. Те ще поставят цялата тази информация пред човека с амнезия

и ще го обучат наново за това кой е в действителност той?

Човекът с амнезия след като няма спомени ще обърне специално внимание на всеки един детайл. Много детайли, на които не обръща специално внимание сега...

В известен смисъл ще е правилно да се каже, че до момента, в който това обучение завърши, човекът ще има по-задълбочено познание кой е в действителност самия той.

Това е една по-груба аналогия, но тя обобщава какво прави душата тук във физическата реалност.

Ние сме Любов! Ние забравяме, че сме Любов, когато идваме тук в тяло!

И преминавайки през предизвикателствата на живота на нас ни се припомня

нашата истинска същност в зависимост от това как отговаряме на тези предизвикателства.

Спомнянето е това, което отнасяме със себе си в Духа, в душите си. Това дарява душата с по-задълбочено разбиране на себе си


Лилу Масе: И както казахте - начина, по който реагираме е ключът...

Много страх се появява, чувство на заплаха, егото се появява

Мисля, че ви чух в предишни участия да говорите за някои средства, които имате, за преодоляване на всичко това... Като упражнението с огледалото?


Робърт Шварц: Има редица неща, които можете да направите за да чуете гласа на душата.



Продължение в част 2 Робърт Шварц разкрива



превод: Павлина Николова



Книгата на Робърт Шварц "Храбри Души"

е издадена в България

от издателство Анхира

Няма коментари:

Публикуване на коментар