понеделник, 19 октомври 2015 г.

Музика в съня

"Невидимият свят все още не иска да разкрие тайната на музиката, понеже хората ще злоупотребят с нея" казва Учителя Дънов.

 Има цена тази тайна на небесната музика.


 В един мой сън преди година може би видях един човек, композитор е в този живот и усещах радост, че ще ходя на концерта му. Беше някакъв върховен дар, така го усещах. Когато го видях пред себе си той ме попита - "А ти готова ли си да платиш цената?" Сякаш за този дар трябваше да се потрудиш доста, погледна ме и измести погледа си сякаш да ми покаже - И ми показа: на пода в стаята имаше струпани чанти и цветя, усетих, че това е като помен, това символизира хора, които са си отишли от тази земя... И цветята и струпаните неща наистина бяха много.

Макар и в съня да не разкрива директно смисъла си, усетих вътрешно какво искаше да ми каже композитора - Музиката на Небесата, на ангелите не се дава просто така, питаше ме готова ли съм да посрещна мъката и тъгата, която се символизираше от тези натрупани цветя, които напомняха на помен на място, където много хора са починали. А композитора е реален човек тук и сега на Земята и наистина "сваля" ангелски тонове в своята музика:



Преди дни имах пак възможност да чуя музика в съня. Този път на сън бях в дома на моя приятелка, която си тръгна от земния живот преди 45 дена. Бях там с моето семейство и знаех, че заради нея сме се събрали, гледахме нейни неща и някой пусна нейната любима музика. Аз не знаех досега, че тя е имала любима музика. Но тя не беше земна музика. Приятелката ми беше около 60 годишна, а вместо звучене на музиката като от нейното време или младост, то космическото звучене, което чух няма база за сравнение на Земята. Накрая си тръгнахме от дома и аз гледах сякаш с лека тъга две неща - едни плетени чорапки и шарена блузка, но знаех че някак не мога да взема тях за спомен. Тогава осъзнах. Тя ми беше дала най-ценното, което може от нея за спомен - беше ме докоснала до ангелската музика, която сега тя чуваше.

На събуждане още не осмислях точно какво се случи и защо я сънувах, но до вечерта съня и извода от него се върна с пълна сила и си поплаках хубаво. Не защото с нея сме разделени, а заради начина, който избра да ме докосне пак.
Това наше приятелство само 2 месеца от откриването на болестта й до нейното заминаване от този живот е най-големия дар правен ми от човек.

Сега разбирам струпаните цветя, които композитора от моя сън ми показа и ме попита - готова ли съм да платя цената за небесната музика.

Няма коментари:

Публикуване на коментар