събота, 30 септември 2017 г.

Духовни влияния, обсесивни процеси установени в 2 регресии

Някой само чакаше да започнем регресията... и да ни поведе към нещо, което нямаше как дори да предполагаме.


1. Субекта в първата регресия е младо момиче, само на 22 години, няма досегашен опит в регресия.
Основната причина за посещението - да освободим натрупана енергия- блокаж от загуба на близък обичан човек.


От много време не съм споделяла никакви истории от регресия.
Смятах, че съм дала всевъзможни примери и не е нужно да се пренасища повече с информация...
Различните неща започнаха да се случват, ако трябва да съм напълно точна, откакто аз самата разширих познанията си за духовния свят и съществуването на духовете чрез информациите, които човек може да научи от Кардекианския Спиритизъм, но все решавах, че такива регресии са единични случаи и ми се дават само за да се уча от тях, да опознавам на практика отношенията между духовете инкарнирани и дезинкарнирани, само защото се вълнувах много от тези теми.



За това досега не съм споделяла подобни регресии.

Края на лятото имах още две провокации, две други регресии, в които се случиха контакти, като едната от тях помествам по-надолу в тази публикация за сравнение и анализ, както и да си дадем сметка, че темата не е за пренебрегване.

В тази първа регресия сега, която ще чуете, има много неща, само не и това, което човек очаква, не и това, което е слушал, което е чел по книгите.





Много е важно да разберете няколко основни неща преди да си вадите заключенията.
Когато работим с регресия ние предварително си искаме помощта на духовните ни водачи, буквално се оставяме на тяхната преценка какви животи да покажат, какви информации да споделят, какво да скрият, за което ни е рано и не сме готови.
Самата ни тази настройка и доверие към нашите духовни помощници и смирената вяра, че нищо не се дава без Божието позволение, са нашата формула, нашата молитва за да ръководят те процеса и да ни предпазват от всичко, което не ни е нужно.

Наивно е да се съди за нещата само от един, два или три случая.
Изучаването ми на тема Спиритизъм всъщност ми показва, че теми като Обсебвания и Влияние на духове са изключително сериозни и трудни за работа.

Вътрешно усещам, че моите духовни водачи и пазители активно работят за да ме пазят и всъщност отсяват какви случаи да стигат до мен. Със сигурност смятам, че това са най-леките, защото с други не бих била полезна в този още много начален етап на моите познания в тази област. За това не изпадайте в грешката да си мислите, че това, на което ще станете свидетели в тази регресия е точния пример за обсебване или точния пример за влияние на дух.
Със сигурност много информация беше премълчана поради ниското ниво на духа и нежеланието му да сътрудничи, а да се подиграва и надсмива. И макар и без да имаме точни детайли за това кога е бил наранен и в какви конкретни животи са имали взаимодействие с моята клиентка, то важното е, че успяхме да направим едно малко мъничко нещо, за което вярвам и се надявам от семенце да пусне здрав  корен и да подтикне злосторния дух към истинска промяна и нов път в светлината.

И при този и във втория случай на регресия, в който се открива влияние на дух, всичко е много неочаквано. Хората, които дойдоха са съвсем обикновени, кротки бих казала, добри. Абсолютно никой не би допуснал, че в регресия ще намерим и ще се прояви друг дух, който им влияе по някакъв начин.




2. Субекта на втората регресия е млад семеен мъж, който няма абсолютно никакъв опит в сферата на духовните практики, нито е чел литература по въпроса. Причината да потърси регресия е намиране на отговор за проблемни отношения в семейството.






Смятам, че всички ние сме засегнати. Превеждала съм и съм чела много на тези теми, но все пак и аз самата не си давах сметка, как всъщност изглеждат нещата, и никак не са красиви по отношение на тези вмешателства, нито светли.

Спиритизма се произнася много категорично - ние самите привличаме духовете с нещо в себе си, с някакво поведение, емоция, страсти, отваряме аурата и все едно ги каним да дойдат.
За това е много важно да осъзнаем по-скоро отговорността си и да се стремим да привличаме само висши и мъдри духове, но това може да стане само ако в нас има от техните качества - ако развием мъдрост, милосърдие, доброта, липса на егоизъм, грижа за ближния, но и отстояване на себе си и себеуважение.

2 коментара:

  1. Здравейте Павлина, силно ме впечетли Вашата публикация, особено втората част с обсебения мъж. Докато слушах записа си помислих, че това енергийно същество може да е създадено от самия човек - неволно, като израз на начина по който се чувства, живее и преживява. Той сякаш не искаше да се раздели с него, така категорично казваше НЕ, а в същото време звучеше апатично и някак незаинтересовано. То е като самоубиеца, който иска да бъде спрян, този човек има силна психична енергия - това си помислих, и не знае и не може да я управлява в положителна посока, а явно усеща че става нещо вътре в него - задвижен е някакъв мощен процес и той не може да го управлява. А този процес е в него, а не извън него. Простете, че така пиша, просто съм много впечетлена и това напира в мен. Сигурна съм, че Вие ще направите най-доброто за него. Моля, споделете, ако може, по-нататъшната му съдба. Благодаря и хубава вечер.

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване